Tvåbarnsmamman

Bra start på denna vecka!

Kategori:

Måste säga att de har varit en riktigt bra dag idah tycker jag. Fick sovmorgon te halv 10 först sen så klev vi upp och åt frukost. Efter frukosten så la jag mig med Melvin en stund i sängen innan jag å småpojkarna gick på ica å köpte glass. oj så gott de va! sov en stund med Melvin innan de va dags för att få till stallet å rida!

väl där så har min skönhet tappat en baksko å hon ska skos om tre veckor så lite segt är de. Iaf så red jag med Merre,Evelina w å Lisa å som tur va ömma hon inte, men pirran va super pigg, haha!

Efter ridturen så gick vi till pizzan å åt och självklart så kom min underbara familj och åt med oss, dom får man inte glömma, haha :)

Jag och några till har även hjälpt Hanna-Karin med hagbyggen på röstabadet här i harmånger för att förbereda hästrallyt som är i helgen! så de va riktigt trevligt trots att de blev mkt fel. så nu äntligen ligger jag i soffan å bara myser med tända ljus!

lägenheten städad å barna sover, jag har duschat och älskling, ja han sitter vid sin älskade dator haha :)

De va väl lite om idag så nu ska ja fortsätta mitt mys innan ja går i säng för i morgon väntas bvc för lilla herren :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: