Tvåbarnsmamman

Utkast: Aug. 22, 2013

Kategori: Mitt liv

I morgon så har jag gått en vecka i skolan och än känns de väl bra. Va på möte idag på skolan, å ja vad ska man säga.... De ville att ja skulle gå om 2an men jag TOTAL vägra gå om ett år utan jag ska fan i mej klara sista året oavsett alla mina rester! detta ska bli mitt år! Ibland måste man möta motgångar för att nå framgångar så äre bara! SÅ nu äre bara å ligga i så man får alla rester klar!

För övrigt har denna vecka gått jätte bra, Allt går bra mellan Melvin å hans barnvakt ! så ja ska tacka min underbara kompis att hon ställer upp å har min lilla ägodel medans ja pluggar!

Även Milton trivs på dagis, så skönt att höra hur han varje dag sköter sig.

Nu sover lillen å jag försöker plugga rejält. så ja ska nog fortsätta med det så de blir klart! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: