Tvåbarnsmamman

Aug. 02, 2013

Kategori:

Förlåt atr ja inte la upp något igår men jag hade helt enkelt inte tid igår :)

Idag har jag iaf städat å plocka undan här hemma å vid 12 tiden åkte jag med Amanda till tippen å slängde saker därefter for jag Milton Melvin min lillebror Nicodemus med Amanda,Mårten å (deras) hans unge Theodor till deras stuga å myste på. Vi bada å grilla korv å hade de jättetrevligt. Ca 18 tiden va vi hemma så då hade jag Milton å lillebror lite mys till film å hade roligt. Min sambo är på lan med sina kompisar så ja hoppas han får de roligt. dock saknar ja han redan å att han ska va borta från mig ända till söndag är hemskt. Iallafall så börja klockan närma sig 20 å Jag har fått Melvin i säng men INTE Milton...... de tog mig två timmar för mig att få han i säng. suck! kl 22 somna han iaf.

Nu har ja precis gått ut me Torak så nu tvätta sig borsta gaddarna och dunka skallen i kudden. Slipper ju sova ensam ikväll då lillebror ska sova här :D

Natti Natti!


Pusa på min vackra sambo!♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här: