Tvåbarnsmamman

17/06-13

Kategori:

Hej! först vill ja bara berätta att igår så typ sov ja hela dan med Melvin. å mot kvällskanten så tog jag en danspremiär på högslogen med min syster. Kan meddela att de va de roligaste på länge, hade verkligen glömt bort hur roligt de va å dansa :)

måste också tacka min älskade pojkvän som ställde upp å va hemma med barna så han ska ha en stor puss! :)

Idag så börja dan med att äta frukost med sonen runt 10 å efter de drog vi till stallet å skulle rida. först fick sonen skritta lite sen red ja dressyr.
Peach skötte sig utmärkt å va kanon fin.

Nu sitter jag i köket å funderar på om man ska städa i denna svinstia eller om ja ska mysa med mina barn en stund ^^,

peach efter dressyrpasset ♡

jag igår innan dansen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: