Tvåbarnsmamman

09/06-13

Kategori: Mitt liv

Hejsan alla läsare! 
 
Nu tänkte jag göra ett nytt försök på denna blogg, därför är nu allt raderat! 
 
Det har hänt en hel del de senaste åren och de är nu förbi. Jag lever nu med min expojkvän (Miltonspappa) igen, å vi bor i en 3a i Harmånger. Jag har även en till son vid namnet Melvin och det är inte Tobias barn. Melvin har ingen pappa å jag är så glad att Tobias ställt upp från dag ett med min lille plupp som föddes 7 veckor för tidigt.
 
Melvin föddes 22 februari 2013. Han föddes 7 veckor tidigt pga att min moderkaka lossnat. Han vägde 2220 och va 49 lång. De första dagarna gick han ner ganska mycket och han fick även ligga på neonatal i 2 veckor, efter de tröttna jag för att ja saknade Milton så mycket och fick åka hem med honom fast med en sond i näsan på han, då han sondmatades första veckan hemma innan han kunde amma helt själv. Melvin har varit en kanon duktig liten krabat och idag är han 3 månader å 14 veckor gammal å väger 6400 g å är 59 lång.
 
 
Jag har även en ny familjemedlem som heter Peach Blossom och är en Ponny arab, Jag kunde verkligen inte vara utan en häst, de är mitt liv å hon är verkligen min bästa kompis! Å jag ska tacka min fina vän Merethe för att ja får äran att ha denna pärla!
 
Nog om det, Jag har två psykiatri prov som ska göras så de är bäst man gör dom! 
 
Ha de gött!
 
 
Här kommer de lite bilder, Jag kommer lägga upp fler bilder på Melvin från neo osv. =)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: