Tvåbarnsmamman

Min dag!

Kategori:



Vilken dag! morgonen börja med att Milton fick "magsjuka" så vi åkte aldrig till syster. Medans älskling va hemma med Milton kunde lillasyrran passa Melvin medans ja red med merre ewelina å lisa till jättendal med hästarna. pirran fick åka transport till jättendal så jag red merres häst phoniex! underbar häst å rida! väl framme i jättendal så vare bara å bygga hagen som va sönder efter de for jag å helena å hämta peach i harmånger.

Väl i jättendal så ska vi försöka betäcka min prinsessa med en otroligt fin hingst crubitz som är helenas. Men tyvärr blev de inge då pirran inte va riktigt redo än så de är bara å vänta ett tag till :)

så min dag har vare fullspäckad måste ja säga. Milton är mycket bättre så de känns hur bra som helst. Nu sitter jag i soffan nyduschad å ser film med min kära sambo sen blire lägga sig!
:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: