Tvåbarnsmamman

Måååndag

Kategori:








Haft en kanon dag idag trots att Milton vakna 7 i morse. Bara har lekt å dona på både ute i de blöta å inne. Syrran fick iaf sova ut riktigt efter att ha jobba natten.

höll på missa bussen hem, men vi hade turen att buss chauffören såg oss å stannade :)

Min lillebror å lillesyster har även varit på besök. tog med lillebror ner å bada på rösta. så skoj vi hade,även Milton våga simma i stora bassängen med armpuffar å flytgrejj runt magen. :) Har även tvättat en stor hög med tvätt, känner mig riktigt duktig :)

Melvin börjar allt mer bli social å de är så kul när han bara pratar å pratar :)

Nu har jag duschat å lagt barn så nu ska jag själv gå i säng, så god natt :)

sista bilden är på min underbara häst ja haft en gång i tiden. Min låssas pappa har hävt i väg henne å jag får ej veta vart hon är! :,( playgirl hammering varmblod sto född 98 vet ni vart hon kan va så säg till! hon finns inte med på travsport för de är min låssas pappa som står på henne där!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: