Tvåbarnsmamman

helt okej dag

Kategori:






Igår så va jag som sagt hos syster, komma hem runt 4. slapp tisdag då ja hade sjukt ont i ryggen. dock dansa ja en stund på kvällen till dans spel :)

Idag har städning,diskning,tvättning å bakning stått på schema.
Milton fick även för sig att bada i diskhon oxå, haha.

Nu har ja sett filmen mama med älskling så de är dax att borsta tänderna å gå i säng för i morgon ska ja på bvc med lillprinsen, ska bli spännande å se vad han väger :)
i morgon blir de även förbereda lite inför festen på lördag som jag ska ha då ja fyller 20 år! ska bli riktigt kul faktist. Om jag inte bangar pga att Melvin ska va borta från mig från lördag till söndag. de är nog de ja gruvar mig mest över ^^, aja nog pratat om de :) god natt ★

Kommentarer


Kommentera inlägget här: