Tvåbarnsmamman

dåligt uppdaterat

Kategori:

jag vet. jag har varit dålig på att uppdatera bloggen.

Har iaf vare lite mycket de senaste dagarna.

i onsdags hade helenas hästar rymt så då hjälpte ja henne med att ta dom te stallet.

igår va ja i sundsvall med helena hela dan å handla lite å de va riktigt kul må ja säga :)

åså idag har jag ridit tuzze (hanna-karins häst) å tyckte han va en super härlig häst å rida men så kom ja även fram till idag att jag ska ta en paus från ridningen ett tag. jag känner att ja vill lägga lite mer tid på mina barn. Lite jobbigt att behöva lämna tillbaka peach men jag känner att jag inte har tid med hästar just nu.

så jag har vare å pussat på peach å gosat med henne nu på kvällskvisten så ja hoppas hon får de bra iaf.

Nu ska ja iaf se film me min kära sambo sen blire sängen för jag är grymt trött!











Kommentarer


Kommentera inlägget här: